سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح کشور گسترده است

آنچه قدرت نظامی ایران را دوچندان کرده تنها توان تسلیحاتی نیست، بلکه روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت گسترده در نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی و دفاع از کشور هیچ محدودیتی در زمینه افزایش توان نظامی قائل نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه کشورهای هوشمند جهان بخشی از بودجه خود را صرف افزایش توان نظامی می‌کنند، بیان کرد: جمهوری اسلامی برای هزینه منطقی در عرصه نظامی برنامه دارد و آنچه قدرت نظامی ایران را دوچندان کرده تنها توان تسلیحاتی نیست، بلکه روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت گسترده در نیروهای مسلح کشور است.

آیت‌‌الله سلیمانی گفت: هرکس منکر ضرورت افزایش توان نظامی و دفاعی کشور شود، بدون شک جاهل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان  با اشاره به توان بالای نظامی ایران تصریح کرد: امروز ملت ایران آسوده خاطر است که هرگونه تعرض نظامی توسط دشمنان نظام با پاسخ سخت و کوبنده نیروهای مسلح غیور ایران مواجه می‌شود.

آیت الله سلیمانی گفت: قدرت‌های زورگو و سلطه‌گری مقابل جمهوری اسلامی قرار دارند که لازمه مواجهه با آن‌ها ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته موشکی و نظامی است و جمهوری اسلامی ایران افزایش توان نظامی را حق مسلم خود می‌داند.
 
انتهای پیام/ پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.