سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برتری شناگران آتش‌نشانی مشهد در المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری

سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری مشهد با معرفی نفرات برتر در رشته ی شنا به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی اسدپور اظهار داشت: مسابقات شنا با حضور کارکنان شهرداری کلانشهر مشهد در 4 رشته انفرادی کرال سینه،  قورباغه،  کرال پشت و پروانه به مدت یک روز در مجموعه آبی ملت اجرا شد.
وی افزود :این مسابقات در چهار رده سنی زیر 30 سال،  30 تا 35 سال،  35 تا 40 سال و بالای 40 سال برگزار شد.
سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رده سنی زیر 30 سال آتش نشان "علی عظیمی" موفق به کسب مقام اول رشته قورباغه و مقام دوم رشته پروانه شد و "محسن زجاجی" مقام اول و دوم رشته کرال سینه و کرال پشت را از آن خود کرد.
اسدپور تصریح کرد: در رده سنی 30 تا 35 سال "علی علیزاده" کارشناس اداره آموزش آتش نشانی مشهد نیز موفق شد در دو رشته قورباغه و پروانه به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دهد و "محمد میرزایی" دیگر آتش نشان مشهدی به ترتیب عنوان اول و دوم رشته کرال سینه و قورباغه را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی 35تا 40 سال "محمد جواد شافق" از سازمان آتش نشانی مشهد مقام دوم رشته پروانه و قورباغه را کسب کرد.
انتهای پیام//ی.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.