سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی

امروز حل مسائل و معضلات منطقه ای مختلف بدون دخالت ایران اسلامی امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید استاندار ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اعلام کرد: ایران اسلامی هم اکنون به چنان قدرت و توانی در عرصه های سیاسی، نظامی و اقتصادی رسیده که همگان به وزن و جایگاه کشورمان در منطقه و جهان اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب برخی افراد و جریان ها در صدد انحلال ارتش بودند، گفت: امام امت (ره) نه تنها ارتش را تقویت کردند بلکه با تاسیس سپاه پاسداران و بسیج مردمی توان یگان های مسلح کشور 2 چندان شد تا در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به حماسه آفرینی ها و رشادت های بسیاری دست بزنند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس با وجود در اختیار داشتن کمترین تجهیزات نظامی در سایه ایمان به امدادهای الهی و همبستگی ملی و با درایت و هدایت های حضرت امام (ره) اجازه ندادند وجبی از این خاک پرگهر به تصرف دشمن بعثی درآید.

مروارید تاکید کرد : جوانان متخصص و متعهد این سرزمین در دوران دفاع مقدس موفق به ساخت موشک برای پشتیبانی از جبهه ها و مقابله با تهاجم دشمن شدند و امروز شاهدیم موشک هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر با کمترین درصد خطا، توسط متخصصان داخلی ساخته می شود.

وی اظهارکرد: امروز نیز روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان جوانان ایران اسلامی موج می زند و شاهدیم فرزندان این مرز و بوم در قالب مدافعان حرم به مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی می پردازند و همین عامل لزوم نامگذاری یکی از ایام هفته دفاع مقدس را بنام مدافعان حرم بیشتر می کند.






انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.