سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل 105 هزار دانش‌آموز اول ابتدایی در شهر تهران/ آموزش و پرورش تنها مرجع رسمی اعلام تعطیلی مدارس است

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تعداد دانش‌آموزان پایه های اول ابتدایی و پیش‌دبستانی، گفت: اخبار رسمی تعطیلی مدارس باید از وزارتخانه اعلام شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها که در مدرسه ابتدایی عیسی بهرامی با حضور سردار حسینی رئیس پلیس راهور تهران، علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، فریبرز حمیدی معاون آموزش ابتدایی شهر تهران و جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار شد؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گرامیداشت این روز اظهار داشت: به نظر من زحمتکش ترین معلمان، آموزگاران اول ابتدایی هستند که با ورود دانش‌آموزان به مدرسه بهار تعلیم و تربیت در مهرماه شروع می‌شود، معلمان که حکم باغبانان این شکوفه‌ها را دارند در نهایت میوه‌ خود را می‌چینند.

وی ادامه داد: در شهر تهران 3 هزار و 600 معلم در مقطع اول ابتدایی و 3 هزار معلم نیز در مقطع پیش‌دبستانی مشغول تدریس به دانش‌آموزان هستند.

کمره‌ای تأکید کرد: در شهر تهران 105 هزار دانش‌آموز در مقطع اول ابتدایی و 60 هزار دانش‌آموز در مقطع پیش‌دبستانی مشغول به تحصیل هستند که از معلمان می‌خواهم که به دانش‌آموزان توجه کنند زیرا شناختن این دانش‌آموزان اولین گام برای تربیت و آغاز بهار تعلیم آن‌ها است.

وی در خصوص تعطیلی پاییزی و زمستانی در مدارس شهر تهران اضافه کرد: تا زمانی که اخبار رسمی در زمینه تغییر در ساعات آموزشی اعلام نشود نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هنوز اخبار رسمی از طریق وزارتخانه و مسیرهای قانونی اعلام نشده است، تصریح کرد: این اخبار را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و تصمیم‌گیری این مسایل در سطح کلان تنها در حوزه ستادی صورت می‌گیرد.

در ادامه این مراسم سردار حسینی رئیس پلیس راهور تهران عنوان کرد: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی وظیفه رشد و ترقی دانش‌آموزان این مرز و بوم را به عنوان مهمترین سرمایه‌های کشور بر عهده داشته که در این راستا مدارس نقش بسزایی ایفا می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.