سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی این از ایثار و مقاومت ملت ایران در حماسه دفاع مقدس تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دکتر حسن طاهر احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی در این پیام بر نقش پزشکان، پرستاران، امدادگران در هشت سال دفاع مقدس به منظور فتح قله های رشادت و انسانیت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد و گفت : نقش این دلاوران در توسعه ایران اسلامی بی نظیر و بی بدیل می باشد.
وی ادامه این پیام آورده: مردم فداکار و انقلابی ایران هرگز نقش درخشان و بی‌بدیل پزشکان، پرستاران، بهیاران و مددکاران دوران دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد. حافظه‌ی مردم این دیار به خصوص جانبازان و دلاور مردان عرصه‌های خون و آتش پر است از خاطرات دلیری‌ها و جوانمردی‌های این قشر سپیدپوش در جنگ تحمیلی و این گواه صادقی است بر عزم راسخ یک ملت که دوشادوش هم آنگاه که پای ایران در میان است و پرچم اسلام باید برافراشته شود از هیچ چیز دریغ نکرده و نخواهند کرد.
 طاهر احمدی تاکید کرده اگر امروز هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور و انقلاب ما را ندارد، به دلیل این است که آنها جنگ با این ملت زنده، بیدار و شجاع را در جنگ تحمیلی تجربه کرده اند و می دانند با مردمی جان بر کف رو به رو هستند؛ ملتی که از مرگ برای آرمان هایش نمی ترسد. از این رو، حفظ این دستاوردها و پاسداشت آن همه مجاهدت ها، وظیفه ای بس سترگ است که امروز بر شانه های جوانان ما گذاشته شده است.
اکنون که درآستانه هفته دفاع مقدس قرارگرفته ایم،یاد و خاطره و حضور عاشقانه رزمندگان را در جبهه های حق علیه باطل و ایثار شهدای گرانقدرمان را که در طول 8 سال جنگ تحمیلی، برگ زرینی را برتاریخ افتخارات ملت عزیزمان افزودند، گرامی میداریم، و همچنین ياد و خاطره رشادتهای پنج شهید والامقام دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، شهید مرتضی مقصودی، شهید سید احمد عالی، شهید حسین کاشفی، شهید براتعلی ناطقی و شهید حسین خسروی  را گرامی میداریم .
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.