سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق از مهرماه

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی مقابله با کالای قاچاق از ابتدای مهرماه در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سید مرتضی مدنی فدکی در شورای مبارزه با قاچاق کالای استان اظهار داشت: هدف از اجرای طرح نا امن نمودن تمام استان برای قاچاقچیان خصوصاً دانه درشت ها می باشد و باید به سمت حمایت از تولید داخلی برویم و کارخانجات تولیدی در استان احیاء شوند.

وی بیان کرد: نهاد های تبلیغی نقش مهمی در به تحقق نشاندن فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص پدیده شوم قاچاق دارند زیرا برخورد و مقابله همیشه جوابگو نبوده و نخواهد بود و هزینه زیادی را نیز در بر دارد اما با فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه می توان به نتایج بهتری دست یافت  
مدنی فدکی، یکی از مصادیق شکل گیری اقتصاد مقاومتی را مبارزه قاچاق کالا و ارز دانست و در اینخصوص گفت: در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت کم رنگ بوده و نتواسته ایم آنچنان که باید زمینه مصرف کالای داخلی را فراهم کنیم و باید توجه شود که طبق فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغات نیز همه جانبه ، مناسب و هوشمندانه باشد.

وی افزود: وقتی دشمن نتوانست در بعد نظامی و فرهنگی نفوذ کند از طریق حوزه اقتصادی اقدام به ورود همه جانبه کرده و استان ما استانی مرزی است و محل ورود و خروج کالای قاچاق می باشد و وظیفه ای که بر دوشمان است سخت است و باید با تمام توان به مقابله بپردازیم.

مدنی فدکی، عمق فاجعه را بیش از ضربه به اقتصاد بر شمرد و اظهار کرد : نیروی انسانی ما در حال آسیب دیدن است و گسترش قاچاق به شکلی بوده است که کارمندان برخی ادارات و نهادها خود قاچاق انجام می دهند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.