سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین اخبار اقتصادی 30 شهریور؛

بازار میوه به کدام سمت و سو می رود؟/چرا ایران از خرید 6 هواپیمای ایرباس انصراف داد؟/تولید خرما به مرز یک میلیون و 170 هزارتن رسید

رکود بازار میوه ، انصراف ایران از خرید 6 هواپیمای ایرباس و بررسی میزان تولید خرما در کشور جزء مهمترین اخبار اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  مهمترین عناوین امروز به شرح زیر است:




گزارشات حاکی از آن است که بانک ها پس از فوت مشتری، پراخت سود به سپرده متوفیان را متوقف می کنند.




مدیرکل ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت:بر اساس اصل رفتار متقابل با کشور هایی که قراردادهای ترانزیتی را نقض می کنند برخورد می کنیم.



رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:با توجه به اتمام برخی انواع میوه همچون شبرنگ،هلو،آلو و آلبالو در پایان فصل احتمال افزایش قیمت سایر میوه ها در بازار وجود دارد.





اصغر فخریه کاشانی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل گفت:علت اصلی انصراف از خرید 6 هواپیمای ایرباس مطابقت نداشتن نوع هواپیما ها با درخواست ما است.




مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت:پیش بینی می شود که در سال جاری تولید خرما به مرز یک میلیون و 170 هزارتن برسد.




برخی از کارشناسان معتقدند عواملی مانند ارتقای کنترل کیفیت و استانداردسازی کالاهای داخلی, پرداخت بدهی دولت به بانک ها, افزایش صادرات و مقابله با کالای قاچاق در تحریک تقاضا موثر هستند.




دبیر کل خانه کشاورزی گفت: اگر تولید ناخالص داخلی کشاورزی را 40 میلیارد دلار در نظر بگیریم، میزان ضایعات محصولات کشاورزی،سالانه به 15 میلیارد دلار کاهش می یابد.






رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت:در چند روز اخیر افزایش تقاضا به مناسبت عید غدیر رونق نسبی در بازار را به همراه داشته است.




پلوس کامل بلند (ABS) سمند در بازار 205 هزار تومان تومان به فروش می رسد.






طبق آمار گمرک در 5 ماه منتهی به مرداد سال 95، بیش از هزار و 273 تن سیم مس از کشور صادر شده است.










انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.