سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افزایش رشته ‌های جدید مهارتی دانشگاه‌ ها

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: ضروری است رشته‌ های جدید مهارتی را در دانشگاه ها افزایش دهیم تا از از کاهش آمار جمعیت دانشجویی در کشور جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی بدری  معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: با توجه به ظرفیت ‌های مناسبی که در زمینه‌ های سلامت، کشاورزی و گردشگری در استان فارس ضروری است رشته‌ های مهارتی جدید با هدف افزایش کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزوده شود تا معضل بیکاری برطرف شود.
وی از روسای دانشگاه‌ های جامع علمی کاربردی استان‌ ها خواست متناسب با توانمندی ‌های منطقه رشته‌ های مهارتی جدید را ایجاد کنند تا انگیزه کارآفرینی در کشور افزایش یابد.
بدری افزود: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس باید تلاش کند از این ظرفبت برای ایجاد رشته‌ های جدیدی مانند بازاریابی، فروشندگی و دیگر موضوعات استفاده و رشته ‌های جدید دانشگاهی راه ‌اندازی کند.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به موضوع استخدام نیرو های شرکتی این واحد دانشگاهی ادامه داد: طرحی برای استخدام این نیرو ها در سراسر کشور در دستور کار است که با موافقت مسئولان کشوری اجرایی می‌ شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.