سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای 90 برنامه درهفته دفاع مقدس دراردستان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان از اجرای 90 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی زائری در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در فرمانداری اردستان افزود: از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس رژه موتوری با حضور نیروهای نظامی و بسیجیان است که در 31 شهریورماه جاری در سطح شهرستان برگزار می شود که نماد اقتدار نیروهای نظامی ما خواهد بود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با بازگشایی مدرسه ها تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدرسه ها از دیگر برنامه های محوری این هفته خواهد بود که به صورت یک برنامه هماهنگ شده برگزار می شود.
وی در مورد سایر برنامه های این هفته نیز گفت: برنامه های متعدد دیگری در این هفته اجرا می شود که شامل غبارروبی قبور مطهر شهدا و اجرای برنامه های ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خواهد بود.
زائری برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری دعای ندبه در کنار قبور شهدای گمنام، نشست بصیرتی و فراخوانی گردان بیت المقدس یک حوزه مقاومت را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در اردستان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه اجرای اردوهای یک روزه جهادی را در دستور کار داریم تصریح کرد: تبیین هفته دفاع مقدس توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس در سطح مدرسه های شهرستان نیز انجام خواهد شد.
در این جلسه فرماندار اردستان نیز اظهار کرد: خوشبختانه برنامه جامعی ترتیب داده شده است و امیدوارم تمام مسئولان و کارکنان اداره ها در بهتر برگزار شدن این برنامه ها یاری بخش ما باشند.
علیرضا غیور افزود: از فرصت مهیا شده باید در جهت حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم.
فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: باید در جهت حفظ و زنده نگاه داشتن روحیه ایثارگری تلاش کرد و برگزاری چنین برنامه هایی ضروریست هر چند شهدا و ایثارگران نیازی به این برنامه ها ندارند.
وی با تاکید بر این که برای حفظ روحیه معنوی در بین جوانان باید تلاش کرد افزود: مسئولان نیز باید حضور پررنگی در این برنامه ها داشته باشند.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه جاری آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.