سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اجرای شبکه فیبر نوری در ۴ شهرک صنعتی لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اجرای شبکه فیبر نوری در چهار شهرک صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی لرستان با مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت: این نشست با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و حل مشکلات مخابراتی شهرکها برگزار شد.

وی با اشاره به نقش شهرک­ها و ناحیه های صنعتی در توسعه و رونق صنعت استان افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با این شرکت گام مهمی را در رفع کردن مشکلات این بخش بر داریم و شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی استان و ارائه خدمات بهتر به صنعتگران و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: در این نشست پیرو تفاهم نامه های منعقد شده بین دو شرکت از جمله اجرای فیبر نوری و شبکه های داخلی شهرکهای صنعتی، وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات فرآروی پروژه های مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی افزود: در این راستا پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی کوهدشت، پلدختر، الیگودرز و الشتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل دادده شده است.

وی گفت : پروژه های فیبر نوری ناحیه صنعتی مرزیان و شبکه داخلی شهرک صنعتی الیگودرز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: در این نشست مقرر شد پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی شماره دو دورود و اشترینان که به دلیل وجود معارض تعطیل بوده اند را با تشکیل جلسه مشترک با حضور مدیران عامل هر دو شرکت با فرمانداران شهرستانهای دورود و اشترینان اجرا شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.