سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدوديت های ترافيکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شد و تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه در محور های مواصلاتی استان ادامه دارد.

وی افزود: تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه از محور کندوان ، چالوس- کرج هراز، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: تردد موتور سيکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد انواع تريلر،کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر تا 24 روز سه شنبه 30 شهريورماه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع خودروها در اين محور از ساعت 15 تا ساعت 24 روز پنج شنبه يکم مهرماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است گفت: با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر تا ساعت 24 روز پنجشنبه يکم مهرماه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه دوم مهرماه تا ساعت يک بامداد روز سوم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر روز جمعه تا ساعت يک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود .

سرهنگ محمد نژاد گفت : در محور هراز نيز تردد کليه تريلرها از اين محور ممنوع است و تردد كليه وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه دوم مهرماه با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد كليه وسايل نقليه از آب اسك به رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه است.

وی گفت: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12تا 24 روز دوشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به محدوديت های ترافيکی در محور سوادکوه ، افزود: تردد کليه تريلرها و کاميون ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.