سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

فرسودگی 30درصدی شبکه توزیع آب شرب

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرسودگی 30 درصدی شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان اصلی‌ترین مشکل شرکت آبفای استان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید یعقوب فرجی در بازدید از تأسیسات خط انتقال آب شرب شهر یاسوج با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 12 حوضچه شیرآلات خط انتقال در سطح شهرهای استان احداث شده است، اظهار کرد: در همین مدت بیش از 110 مورد از شیرآلات فرسوده شبکه توزیع تعویض شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از فرسودگی 30 درصدی  شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و گفت: مرمت و اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان براساس برنامه مدون در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: اصلاح شبکه فرسوده آب شرب شهرهای استان به اعتبارات کلان نیاز دارد که جا دارد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد دراین زمینه همکاری و مساعدت لازم را با شرکت آب و فاضلاب استان داشته باشند.

فرجی همچنین از تنظیف و بهسازی مداوم حوضچه‌های شیرآلات شبکه توزیع آب شهرهای استان خبر داد و گفت: این کار برای جلوگیری از تجمع آب‌های زائد و خرابی تجهیزات و اتصالات انجام می‌گیرد.


انتهای پیام/ش

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آموزش مداوم و بروزرسانی اطلاعات تیم اتفاقات و شبکه توزیع نیز از دیگر برنامه‌های حوزه بهره‌برداری است و سعی شده با برگزاری کارگاه‌های تخصصی اطلاعات کارشناسان و کارگران در این زمینه  بیشتر شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.