سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

25 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی آبی پوشان اردبیل پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل گفت: 25 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی آبی پوشان اردبیل هفته آینده پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید حیدری افزود: یکی از اولویت‌های اساسی باشگاه آبی‌پوشان پرداخت حقوق و مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آبی‌پوشان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته آینده 25 درصد قراداد بازیکنان کادر فنی و آبی‌پوشان اردبیل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل زیر 500 میلیون تومان بوده است٬ افزود: قرارداد بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل یک پنجم قرار داد بازیکنان سال گذشته تیم فوتبال شهرداری است و در این راستا بازیکنان و کادر فنی با کم‌ترین توقع و دریافت حقوق در باشگاه فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آبی‌پوشان با وحدت و همدلی هم‌قسم شده‌اند تا بتوانند از آبرو و اعتبار فوتبال اردبیل دفاع کنند چرا که این تیم متعلق به اردبیل بوده و هیچ‌وقت از این منطقه خارج نمی‌شود.

حیدری تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد در فضاهای مجازی تیم را به صورت غیرمنصفانه تخریب می‌کنند و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد تیم می‌زنند که این امر در شان و جایگاه فوتبال اردبیل نیست و ما از نقدهای منصفانه استقبال می‌کنیم و از مردم و مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا آخرین لحظه از تیم فوتبال آبی‌پوشان حمایت همه‌ جانبه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: من بدون هیچ چشم‌داشتی به رشد و توسعه فوتبال به استان اردبیل آمده‌ام تا بتوانم از جایگاه و شان فوتبال اردبیل دفاع کنم و در این زمینه با وجود بی‌مهری‌های فراوان تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت بازیکنان به کار خواهم گرفت.

تیم آبی‌پوشان اردبیل برای صعود به لیگ دسته یک تلاش می‌کنند

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل گفت: تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور تلاش می‌کنند چرا که این تیم مدعی صعود به لیگ دسته یک بوده و بازیکنان و کادر فنی تیم در این زمینه هم‌قسم شده‌اند تا خوشحالی را به جمع هواداران اردبیلی بازگردانند.

حیدری با بیان اینکه هیئت فوتبال استان اردبیل حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل داشته است٬ افزود: با وجود اینکه برخی حرف و حدیث‌ها در مورد تیم فوتبال وجود داشت ولی ما در عمل شاهد حمایت همه‌جانبه اردبیل از آبی‌پوشان هستیم که در این زمینه تلاش و حمایت‌های مهندس نوتاژ رئیس هیئت فوتبال اردبیل قابل تشکر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل سرمایه بزرگ فوتبال اردبیل است٬ اظهار کرد: نیاز است مسئولان استان اردبیل از این تیم حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند و در بازی‌های این تیم حضور یافته تا بازیکنان انگیزه زیاد به بازی بپردازند.

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل افزود: تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل یکی از تیم‌های خوب و مطرح لیگ دسته 2 فوتبال کشور است و درصدد هستیم هیئت مدیره این تیم را در آینده‌ای نزدیک تشکیل دهیم تا تیم به صورت منسجم و هدفمند در بازی‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور حضور یابد.

حیدری با اشاره به اینکه نباید تیم فوتبال آبی‌پوشان مورد بی‌مهری‌ها و بی‌محبتی‌های بسیار در فضای مجازی قرار گیرد چرا که جایگاه فوتبال اردبیل که اسطوره‌ای همچون علی دایی را به دنیای فوتبال تحویل داده این نبوده و باید همگان با همکاری اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.

بیش از 2 هزار نفر عضو کانون هواداران آبی‌پوشان اردبیل هستند

رضا اسدی مسئول کانون هواداران تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل گفت: بیش از 2 هزار نفر عضو کانون هواداران تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی تا این لحظه از تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل حمایت می‌کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خود که صعود به لیگ‌های برتر کشور برسد.

وی با بیان اینکه کانون هواداران تیم فوتبال آبی‌پوشان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است٬ بیان کرد: نیاز است در این زمینه مسئولان استان اردبیل در بازی‌های تیم فوتبال آبی‌‌پوشان اردبیل و بازیکنان با انگیزه بالا مقابل حریفان ظاهر شوند.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی باشگاه آبی‌پوشان اسپانسر است که نیاز است مسئولان مربوطه برای جذب اسپانسر تمام تلاش خود را به کار گیرند و بدون هیچ دغدغه‌ای در رقابت‌های لیگ 2 بازی کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.