سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی رالی شهری خانواده در آبادان

مسابقات اتومبیلرانی رالی شهری خانواده در قالب سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند در آبادان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ادیبی  رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: مسابقات رالی شهری خانواده، با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

پیمان ادیبی  با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر شهروندان آبادانی از این مسابقات افزود: مسابقات اتومبیل رانی رالی شهری خانواده از جمله مسابقاتی است که برای سومین سال متوالی در قالب جشنواره مهر اروند و با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان خوزستان در شهر آبادان برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات، ۶۰ شرکت کننده از شهرهای آبادان و خرمشهر کار خود را تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان و با حضور رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان خوزستان به انجام رساندند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: در پایان این مسابقه به نفرات اول تا دهم جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

سومین جشنواره مهر اروند تحت عنوان «حماسه شکست حصر آبادان» و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند همزمان با ولادت امام رضا(ع) برابر با ۲۴ مردادماه امسال و با انجام رقابتهای شطرنج شهرمانی استان آغاز شد.

در این جشنواره ۴۲ هیئت ورزشی بیش از ۶۰ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطوح مختلف ورزشی اعم از استانی، کشوری و بین المللی را رقم می زنند.

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند پنجشنبه یازدهم شهریورماه به طور رسمی و با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در سالن ولیعصر مجموعه دهداری آبادان آغاز شد، این مسابقات که هر یک به نام یکی از شهدای محوری شهرستان آبادان نامگذاری شده، معرفی قهرمانان واقعی به نوجوانان و جوانان که همانا شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند را دنبال می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.