سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

تخصیص یک میلیارد تومان برای حل مشکل انشعابات مدارس آبادان

مبلغ یک میلیارد تومان برای حل معضل انشعابات مدارس آبادان اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نشست هماهنگی ستاد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های شهرستان آبادان در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

این نشست با حضور تمام مدیران مدارس و دانشگاه‌های آبادان همچنین مسؤولان آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی و مدیران دستگاه اجرایی مرتبط با امر آموزش صورت پذیرفت.این نشست در راستای هماهنگی بین دستگاه‌ها برای آغاز فصل جدید مدارس انجام شد و در آن نقاط نظر و دیدگاه‌ها پیرامون سال تحصیلی جدید و برنامه دستگاه ها در این خصوص عنوان شد.

نماینده مدیران مدارس به مشکلات مدارس با ادارات آب و برق شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری این ادارات با مدارس در خصوص پرداخت بدهی انشعابات مراکز آموزشی شد.

همچنین یکی دیگر از مدیران مدارس، نسبت به سخنان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و عنوان کرد: اگر کسی مدرکی دال بر تبانی مدیران مدارس با تولیدی‌های پوشاک دارد آن را عیان کند، در غیراینصورت تا ابد در پیشگاه قشر فرهنگی شهرستان شرمنده خواهد بود.

سخنان وی مورد استقبال حاضران در این نشست قرار گرفت و نمایندگان اداره آموزش و پرورش شهرستان وی را تشویق کردند.

سرپرست شهرداری آبادان نیز در این نشست حمایت این سازمان را از حوزه آموزش اعلام کردوگفت: هرگونه خدماتی که نیاز باشد در اختیار مدارس شهرستان خواهیم گذاشت و در صورت بروز مشکل، مدارس می‌توانند با تماس از طریق سامانه 135 مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

در پایان این نشست عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه شهرستان آبادان نیز از تخصیص مبلغ یک میلیارد تومان برای حل معضل انشعابات مدارس شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.