سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

اجرای ۶۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان خرمشهر

۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرمشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین زاده  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، گفت: این ۶۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ها، حوزه و توسط اقشارمختلف بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ مجید حسین زاده اهم این برنامه ها را چنین برشمرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نیروهای بسیجی در رژه مشترک نیروهای مسلح شرکت خواهند کرد و تجلیل از خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و فرماندهان شهید در روز فرماندهان با برگزاری مراسم نکوداشت از جمله برنامه های محوری این هفته است.

وی دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و پیاده روی خانوادگی سوم خرداد، تجلیل از سربازان نمونه و همچنین شرکت در رژه نیروهای مسلح پنج مهر را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، همچنین از برگزاری نشست های فرهنگی بصیرتی، فراخوان گردان الی بیت المقدس، اجرای طرح میثاق با ولایت در مینوشهر و برپایی محافل انس با قرآن به عنوان دیگر برنامه های تعریف شده به این مناسبت یاد کرد.

سرهنگ حسین زاده افزود: در طول هفته دفاع مقدس، شب شعرها و خاطره گویی ها در مناطق شهری و روستایی برگزار خواهد شد و برگزاری اردوهای جهادی یک تا ۱۰ روزه و ادامه طرح اردوی جهادی هجرت ۳ نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

وی ، از اجرای اردوهای جهادی و طرح هجرت۳ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در روستاهای محروم خرمشهر خبر داد و گفت: طرح هجرت ۳ و اردوهای جهادی یک تا ۱۰ روزه تعریف شده اند و طرح هجرت ۳ تا کنون در پنج مدرسه در نقاط محروم و کم برخوردار شهرستان از جمله ۲ مدرسه در روستای «سوره»، ۲ مدرسه در «شنه» و «محرزی» و یک مدرسه نیز در مینوشهر در حال اجرا است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.