سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

عید ولایت روحی در کالبد اسلام

امام جمعه کرمانشاه از جوانان خواست تا تقوا را سرمایه کار و زندگی خود کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌الله مصطفی علما گفت : عید ولایت همچون روحی است که در کالبد اسلام دمیده شد و باعث کامل شدن این دین آسمانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید قدر نعمت ولایت را بدانیم، گفت: ولایت از نعمت‌های خداوند است که شامل حال مسلمانان شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم شناخت همه جانبه این عید بزرگ مسلمانان گفت: باید برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر این عید مهم برنامه ریزی شود.

آیت‌الله علما سپس توجه به فهم این عید مهم را از وظایف مسلمانان برشمرد و افزود: هرچه‌قدر در فهم عمق این عید دقت داشته باشیم باز هم کم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، ایمان و تقوا را دو مطالبه مهم خداوند از انسانها در راستای سعادت خودشان دانست و از این دو به عنوان به عنوان دو سرمایه مهم برای همه انسان‌ها یاد کرد و افزود: اگر طلاب به این دو سرمایه مهم توجه بیشتری داشته باشند خواهند توانست در مسیر رسیدن به اهداف خود موفق‌تر عمل کنند.

آیت‌الله علما افزود: تقوا پشت سر ایمان قرار دارد و سرمایه گرانبهایی است که همواره به کار می‌آید و انسان را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می‌دهد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.