سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

معرفی فرهنگ وقف در جامعه

با اجرای امینانه نیات واقفین می‌توان فرهنگ وقف را به جامعه معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اداره اوقاف تنها موظف به اجرای نیات واقفین است و حق هیچ گونه تغییری در نیات را ندارد و باید برای استفاده از موقوفات بر اساس نیات واقفین در جامعه برنامه‌ریزی کند.

میرزایی سمت و سو دادن واقفین به سمت نیات جدید را در راستای کمک به حل مشکلات جامعه نیازمند برنامه‌ریزی دانست و افزود: اگرچه امکان تغییر نیات واقفین وجود ندارد، اما می‌توان با برنامه ریزی و فرهنگ سازی واقفین جدید را به سمت نیات متناسب با نیاز جامعه سمت و سو داد و از این طریق از سنت حسنه وقف در راستای حل مشکلات روز جامعه بهره گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه این همایش از محل نیات واقفین خیر اندیش استان کرمانشاه برگزار شده است، افزود: این همایش جهت ارائه خدمات به دانش‌اموزان برگزار شده است.

میرزایی یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش مهر تحصیلی را ارتقای آموزش در جامعه عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از مهمترین اهداف برگزاری این همایش تلاش در راستای معرفی سنت وقف در جامعه می‌باشد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.