سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

همایش تجلیل از بانوان و جوانان نخبه گلستان با حضور معاون رییس جمهور

همایش تجلیل از بانوان و جوانان نخبه گلستان با حضور دکتر مولاوردی معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور ساعتی پیش در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این همایش که در یادبود فرماندار فقید بندرترکمن مرحومه مرجان نازقلیچی با حضور دکتر مولاوردی برگزار شد از 12 نفر از بانوان و جوانان نخبه که در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و کارآفرینی بودند ومقام های اول تا سوم کشوری را کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد. همچنین از خانواده مرحومه نازقلیچی هم تجلیل به عمل آمد.

مولاوردی معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در طی سخنرانی در ستایش خدمات فرماندار فقید بندرترکمن گفت: من انتصاب ایشان را از سه منظر ویژه می دانم، از منظر قومیت، مذهب و جنسیت. از منظر قومیت و مذهب ایشان نشان دادند که ما می توانیم با حفظ هویت جمعی مان، تنوع و تفاوتهای جامعه را به رسمیت بشناسیم و از منظر جنسیت هم انتصاب ایشان در زمان خود تزریق خودباوری و اعتماد به نفس در جامعه بود خود مرحومه نازقلیچی هم دز زمان حیات خود گفته بودند باید این باور ترویج شود که مدیریت جنسیت نمی شناسد و مدیریت مردان چیزی کمتز از مردان نیست.


معاون رییس جمهور همچنین در مورد هدف  سفر خود گفت: هدف از این سفر پیگیری مطالبات ملی و استانی مردم گلستان بود که در طی سفر پیشین هیئت دولت مطرح بوده است.


انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.