سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

استقرار 32 ستاد اجرایی سرشماری در خراسان‌رضوی

قائم مقام مدیر سرشماری خراسان رضوی گفت: ۳۲ ستاد اجرایی سرشماری شامل ۵ عدد در مشهد و ۲۷ عدد در تمام شهرستان‌ها مستقر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا نعیمی افزود: برای انجام سرشماری امسال 2 هزار نفر به عنوان شمارشگر و 310 نفر به عنوان کارشناس فنی و اجرایی آموزش داده می‌شوند و تاکنون 7 هزار و 700 نفر برای همکاری در سرشماری اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی گفت: باید در نظر داشت این افراد تنها انجام مشاهدات میدانی را انجام می‌دهند چرا که در مرحله نخست افراد با استفاده از اینترنت فرم‌های خوداظهاری مربوط به سرشماری را پر می‌کنند که مهلت این امر از سوم تا 24 مهر تعیین شده است.
قائم مقام مدیر سرشماری خراسان رضوی با اشاره به اینکه پس از اتمام ثبت نام اینترنتی مراجعه مأموران به منازل آغاز می‌شود، افزود: این مرحله از 25 مهر آغاز و به مدت یک ماه نیز ادامه دارد و در صورتیکه افراد کد رهگیری دریافت شده از ثبت اینترنتی خود را داشته و تأیید شود نیازی به ارائه اطلاعات وجود ندارد.
نعیمی در ارتباط با مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در سرشماری، گفت: از آنجایی که طبق بخشنامه تمام کارمندان دولت باید در ثبت نام اینترنتی شرکت کنند تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات مربوط به این امر را در اسرع وقت جمع‌آوری کرده و گزارش آن را ارسال کنند.
وی افزود: همچنین دهیاران باید با کمک خانه‌های بهداشت و دفاتر آی.سی.تی اقدامات مربوط به ثبت نام روستائیان را انجام داده و کد رهگیری آنها را به ستادهای سرشماری مستقر در شهرستان‌ها ارائه دهند.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: استقرار ، ستاد ، سرشماری ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.