سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگري آذربايجان غربي؛

جشنواره انگور فرصتي براي معرفي استان آذربايجان غربي

معاون گردشگری استان آذربایجان غربی جشنواره انگور را بهانه ای برای معرفی جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی معرفی کرد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین امامی گفت : یکی از اهداف اصلی این جشنواره معرفی فرهنگ و آداب و رسوم آذربایجان غربی است و این یکی از برنامه های ما برای جذب گردشگران از سراسر کشور می باشد .

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: برگزاری همزمان نمایشگاه سراسری صنایع دستی با جشنواره انگور موجب شده تا فرصتی برای معرفی آداب و رسوم ، محصولات صنایع دستی و جاذبه های گردشگری استان پیش آید .

وی به توزیع اقلام تبلیغاتی در این جشنواره اشاره کرد و گفت : با توجه به حضور گردشگران و مسافران در این جشنواره اقدام به توزیع 000 , 10 نسخه انواع نقشه ، بروشور ، کارت پستال و کتابچه های معرفی استان کرده ایم که خوشبختانه از فرصت حاصله برای معرفی استان بهره مند می شویم .

امامی با اشاره به فرارسیدن روزجهانی گردشگری تصریح کرد : علیرغم حضور معاونت گردشگری در این جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ، تمرکز اصلی ما برای گرامیداشت روز جهانی گردشگری است چرا که برنامه های متنوعی برای اجرا در این ایام طراحی کرده ایم .

لازم به ذکر است برنامه های روز جهانی گردشگری به مدت دو روز از پنجم لغایت ششم مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.