سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اهدا کمک هزینه خرید منزل مسکونی

یک حامی نیکوکار بیش از ۵۶ میلیون ریال برای کمک هزینه خرید منزل مسکونی اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان صحنه گفت:یک حامی نیکوکار بیش از ۵۶ میلیون ریال برای کمک هزینه خرید منزل مسکونی به خانوار یتیم تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان صحنه اهدا کرد.

رضا رجبی گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف جلب مشارکت و کمک حامیان برای دستگیری از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این خیر هدف خود را از این کمک رضای خدا وشادی یتیم عنوان کرده است و این حامی خیر به غیر از این مساعدت، ماهیانه بیش از یک میلیون ریال به حساب یتیم تحت حمایت خود واریز می کند. رضا رجبی به بهره مندی ۴۱۰ یتیم و خانوار محسنین در شهرستان صحنه از حمایت های این نهاد اشاره و تصریح کرد: هم اکنون ۹۸۶ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان صحنه را برعهده دارند.

به گفته رجبی پدران معنوی ایتام و فرزندان غیریتیم خانوارهای محسنین صحنه ای که بیشتر دارای سرپرست بیمار صعب العلاج هستند ماهیانه به طور میانگین۷۴۰ هزار ریال به حساب هریک از آنان واریز می کنند.

مدیرکمیته امداد امام (ره)شهرستان صحنه با اشاره به کمک چهار میلیارد و ۴۳ میلیون حامیان در سال ۹۴ به ایتام و خانوارهای محسنین صحنه ای اظهار کرد: امیدواریمامسال این کمک ها از رشد چمشگیری برخوردار باشد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.