سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

طرح برخورد با رانندگان متخلف به ضابطین ابلاغ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از انجام حرکات نمایشی، کورس گذاری، آلودگی صوتی برخی از رانندگان وسایط نقلیه در سطح شهرها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از طرح برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: حفظ نظم و آسایش عمومی و تامین امنیت مطلوب برای شهروندان یکی از وظایف اساسی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.
 حیدرآسیابی  از انجام حرکات نمایشی، کورس گذاری، آلودگی صوتی برخی از رانندگان وسایط نقلیه در سطح شهرها انتقاد و عنوان کرد: اینگونه حرکات ضمن آنکه مخل نظم و آسایش عمومی شهروندان است مخاطرات جانی آنها را به دنبال دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از کلیه ضابطان عام آموزش دیده خواست تا با مشاهده اینگونه از تخلفات رانندگان نسبت به توقیف وسایل نقلیه و بازداشت رانندگان متخلف اقدام کنند.
 وی گفت:با نزدیکی آغاز سال تحصیلی و تردد دانش آموزان در مسیر مراکز تحصیلی، رانندگی به صورت مارپیچ، کورس گذاری، ترک چرخ زنی و حرکاتی از این قبیل احتمال وقوع حوادث جبران ناپذیر و میزان آسیب رسانی به شهروندان را افزایش داده و یکی از دغدغه های خانواده ها در این ایام محسوب می شود، که برخورد با اینگونه متخلفین خواست عمومی جامعه است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.