سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تهیه طرح وزارت جوانان به زودی در مجلس

نماینده مردم همدان در مجلس گفت : به زودی طرح وزارت جوانان در مجلس مطرح و در صورت موافقت نمایندگان مجلس به تصویب می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته در جمع اتاق فکر جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان همدان اظهار داشت: جایگاه جوانان همدان در کشور ارزشمند و قابل تقدیر است و این می تواند در توسعه استان بسیار تاثیر گذار باشد .

وی افزود: امروز جوانان با مشکلات زیادی چون بیکاری ، آسیب های اجتماعی و طلاق روبرو هستند و همه مسئولان باید در این زمینه اقدامات عملی و اجرایی در دستور کار داشته باشند .

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت : در بحث مفاسد اقتصادی با هیچ کس تعارف نداریم و از همه اهرم های نظارتی مجلس جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی استفاده می کنیم و نمونه آن جلوگیری از میلیون ها تومان پول در بانک دی و زندانی نمودن مدیر این بانک است .

خجسته گفت : بحث اختلاس از بیت المال باعث ناراحتی و بی اعتمادی مردم شده است و باید از همه ظرفیت ها در جهت مبارزه با اختلاس بیت المال استفاده کنیم .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : طبق توافق انجام شده با استاندار قرار شد که از مدیران بومی و توانمند در سمت های مدیریتی استفاده شود و از جوانان و سمن ها می خواهیم که مطالبه گر باشند و در مسائل مهم استان حضور داشته باشند .

خجسته گفت : تمـام تلاش ما به عنوان نمایندگان استان پیگیری مهمترین مشکلات مردم است و از همه ظرفیت ها جهت احقاق حق مردم استفاده می کنیم .

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.