سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نشست بررسی وضعیت آموزشی شاغلان واحدهای صنفی

نشست بررسی وضعیت آموزشی شاغلان واحدهای صنفی خدمات فنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از روابط عمومی نشست بررسی وضعیت آموزشی شاغلان در واحدهای صنفی خدمات فنی و نحوه آموزش های نوین با حضور آقایان مهدی محمدپور ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در محل سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی این سازمان برگزار شد

در واحدهای صنفی خدمات فنی و نحوه آموزش های نوین با حضور آقایان مهدی محمدپور ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در محل سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی این سازمان برگزار شد. ضرورت تعامل باسازمان آموزش فنی و حرفه ای و ارتقاء سطح آموزش های فنی رسته ای در سازمان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین موضوع صدور برخی گواهی نامه های فنی و آموزشی برای افرادی که فاقد تجارب و تخصص های لازم در رشته های مورد نظر، از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان،مطرح و بر ضرورت اصلاح و رفع این تصفیه تاکید شد و پیشنهاد شد نمایندگانی از اتحادیه های صنفی مرتبط با رسته های فنی و خدماتی در این زمینه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان همکاری نمایند .

آقای محمدپور؛ در خصوص رسیدگی به وضعیت نامطلوب پخت و ارایه انواع نان به مردم توسط خبازی ها و لزوم اصلاح این وضعیت، پیشنهاد کرد به منظور اصلاح و بهبود پخت نان در گستره استان، آموزش نانوایان مجدداٌ در دستورکار قرار گرفته، آزمونهای کتبی نانوایان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آزمون های عملی توسط کارشناس اتحادیه صنف نانوایان شهرستان کرمانشاه برگزار شود.

محمدپورتصریح کرد:بحث ایجاد مشکل و گاه تعطیل شدن محل کسب تعمیر کاران خودروهای سنگین و نیمه سنگین به خاطر نحوه ارایه آموزش های تخصصی به این رسته ، مقرر شد پس از این، سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان همکاری و هماهنگی لازم را درخصوص زمان، مکان و نحوه ارایه آموزش ها به گونه ای که زیانی متوجه فعالیت واحدهای صنفی نشود. در این نشست ؛همچنین پیرامون هماهنگی لازم به منظور آموزش مهارتی تراشکاران ، صدور بی رویه مدارک آموزشی توسط آموزشگاه های فنی و حرفه ای برای آرایشگاه های زنانه، و سایر مسایل مرتبط ، بحث و بررسی شد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.