سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

بیش از 1000 پایگاه برای جشن عاطفه ها در استان پیش بینی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 28 پایگاه شامل مراکز مذهبی، فرهنگسرا، پایگاه های بسیج و مدارس در مرحله دوم جشن عاطفه ها در سراسر استان فعال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، رضا شهرکی اصل اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها از یکم تا 25 شهریور همزمان با سراسر کشور با شعار « مهر در انتظار همدلی» با هزار و 28 پایگاه در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی با بیان این که مرحله دوم جشن عاطفه ها 10 مهر اجرا می شود گفت: ترویج فرهنگ همدلی، احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند از مهمترین اهداف معنوی جشن عاطفه هاست.

وی ادامه داد: هزار و 740 نفر در سیستان و بلوچستان مسئول جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان در این جشن بزرگ هستند.

وی با اشاره به وجود 34 هزار دانش آموز نیازمند در سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم استان سال گذشته 19 میلیارد و 814 میلیون و 495 هزار و 900 ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها به نیازمندان اهدا کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از مردم خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0107073434006 و همچنین از طریق شماره گیری #1*8877* پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.