سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

بیش از 6000 تن برنج در سمنان توزیع می شود

شش هزار و ۷۰۰ تن برنج ویژه ماه محرم در استان سمنان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان  با بیان اینکه ۶۰۰ تن مرغ منجمد و شش هزار و ۷۰۰ تن برنج در آستانه ماه محرم توزیع خواهد شد، گفت: مردم متدین و خداجوی استان سمنان در تامین مایحتاج نذورات خود در این ماه با مشکل روبرو نخواهند بود.
محمد همتیان افزود: برای مقابله با تورم احتمالی ماه محرم علاوه بر توزیع اقلامی مانند روغن، برنج، مرغ و شکر، نظارت بر عرضه محصولات غذایی و مواد خام در بازار ها و نمایشگاه های فصلی در سطح استان، تشدید خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر قرار است در شهری نمایشگاه پائیزه عرضه محصولات و اقلام تشکیل شود، نیاز به نظات عرضه محصولات در آنها اهمیت خواهد یافت، گفت: اصناف باید در صورت تمایل به برپایی نمایشگاه باید این امر را با هماهنگی و محوریت فرمانداری ها و نظارت اتاق اصناف پیش ببرند تا در نهایت بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.
همتیان با بیان اینکه هدف از عرضه محصولات و نظارت بر توزیع انها، افزایش رضایتمندی مردم در آستانه ماه محرم است، گفت: اصناف می توانند با همراهی اتاق اصناف و نهاد های نظارتی دیگر در راه رفع مشکلات توزیع اقلام مصرفی مردم اهتمام داشته باشند.
وی افزود: به خاطر احترام به اصناف و تامین و امنیت شغلی امور صنفی محوریت نظارت بر برگزاری نمایشگاه ها و بازارها باید تحت نظارت و نظر اصناف شکل بگیرند تا در بحث مواد غذایی و ارایه محصولات از سوی نمایشگاه ها به سلامت مردم لطمه وارد نکند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان همچنین گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج نکردن قیمت و... را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ گزارش کنند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: توزیع ، 6000 ، تن برنج ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.