سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز فوریتهای پزشکی

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز فوریتهای پزشکی تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی روز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 و چهل و یکمین سال تاسیس اورژانس را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است(سوره مائده آیه 32)

همکاران گرانقدر فوریتهای پزشکی و اورژانس 115

فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و شما این فرصت را بدست آورده اید .

بی شک با افزایش روند رو به رشد سوانح ، حوادث و بلایا امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی احساس می شود .

شما تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت تان و جایگاه ارزشمند اورژانس 115 می باشد .

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید .

اینجانب فرارسیدن 26 شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 و چهل و یکمین سال تاسیس اورژانس را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق ، سعادت و سلامت را برایتان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.