سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

120 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به دانش آموزان

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از 120 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری آماده خدمات رسانی به دانش آموزان و شهروندان شهرکردی می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهردار شهرکرد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، بیش از 120 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری آماده خدمات رسانی به دانش آموزان و شهروندان این شهر می باشد.

نورالله غلامیان افزود: خط کشی و لکه گیری معابر، نظافت و پاکسازی سطح شهر، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب عمومی مانند اتوبوس و تاکسی، توزیع اقلام فرهنگی بین دانش آموزان و حضور مسئولان شهری در ویژه برنامه های مدارس را از مهمترین اقدامات ستاد مهر شهرداری شهرکرد است.

وی ادامه داد: توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده و شناسایی و رفع گره های ترافیکی از دیگر اقدامات این شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

غلامیان گفت: در طرح بازرسی ویژه سازمان تاکسیرانی هم بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس نظارت خواهد شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی شهرداری شهرکرد نیز در طرح استقبال از مهر ضمن آماده باش کامل، به توزیع اقلام آتش نشانی، بروشور و آموزش روش های ایمنی و چگونگی استفاده از کپسول های آتش نشانی توسط دانش آموزان در مدارس می پردازند.

سال تحصیلی 96-95 از روز شنبه 3 مهرماه 95 همزمان در سراسر کشور و با شعار «مدرسه شاداب، الفبای توسعه» آغاز می شود.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.