سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سم داگلاس: وجود حدادی کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن گفت:در بازی امشب حضور حدادی در تیم ایران کار ما را دشوار کرد و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان،سم داگلاس سرمربی تیم ملی اردن پس از شکست برابر ایران در کنفرانس خبری بیان کرد: اول از همه  به تیم ملی بسکتبال ایران تبریک می‌گویم، آنها بازیکنان و مربیان فوق العاده ایی دارند، بازی دشواری برابر ایران داشتیم و  با حضور حدادی کارمان سخت بود. ایران در ده سال گذشته در اوجبسکتبال آسیا خود بوده است.

وی افزود: امشب بهترین تیم‌های تورنمنت فیباچلنج  با یکدیگر بازی کردند و تیمی که  حدادی را در اختیار داشته باشد، بازی مقابلش سخت می‌شود و من هم سعی کردم با حضورم در تیم ملی اردن تغییراتی را ایجاد کنم.

سرمربی بسکتبال اردن عنوان کرد: بازی کردن و مربی بودن کار متفاوت و دشواری است،‌نمی‌گویم که تجربه مربیگری ندارم، چون تمام زندگیم بسکتبال بوده است و به این دلیل درحال حاضر به تیمم کمک می کنم تا بهترین باشد.

داگلاس در پایان گفت: خیلی خوشحال می‌شوم تیم‌های عربی قدرتمندی در خاورمیانه داشته باشیم، در حال حاضر فقط اردن و عراق هستند. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند و امشب هم شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.