سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مرحله دوم خط یک قطار شهری اصفهان به زودی افتتاح می شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مرحله دوم خط یک قطار شهری اصفهان از میدان 25آبان تا چهارراه تختی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی با اشاره به یکی از پروژه های اجرایی مهم در کلان شهر اصفهان اظهار کرد: قطار شهری یکی از پروژه های اجرایی مهم اصفهان در حوزه حمل و نقلی است که در سال گذشته فاز نخست خط یک قطار شهری اصفهان به طول 10 کیلومتر از شهرک قدس تا میدان 25 آبان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مقطع دوم از خط یک قطار شهری اصفهان از میدان 25آبان تا چهارراه تختی نیز آماده بهره برداری است، اضافه کرد: طی چند روز آینده این محور با حضور یکی از مسئولان کشوری به بهره برداری می رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری اصفهان با تکمیل ایستگاه های میدان امام حسین (ع)، میدان انقلاب اسلامی و میدان آزادی تصریح کرد: خط یک قطار شهری اصفهان به طول 20،5 کیلومتر طی 3 ماهه نخست سال 1396 مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی به آغاز عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری اصفهان نیز هم‌زمان با بهره برداری از مقطع دوم خط یک قطار شهری اصفهان آغاز می شود.
امینی تاکید کرد: خط دوم قطار شهری اصفهان به طول 13 کیلومتر است که با 7ایستگاه از نزدیک میدان امام (ره) حرکت می‌کند و این خط طی یک برنامه زمان بندی 5 ساله اجرا می شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.