سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز به کار اعضای هیئت اجرایی جدید کارخانه پلی اکریل

با پیگیری های استاندار اصفهان اعضای هیئت اجرایی جدید این کارخانه با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص و از امروز رسماً کار خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع با ایشان که بمنظور معرفی اعضای هیئت اجرایی منتخب دولت برای رفع مشکلات و معضلات کارخانه ی پلی اکریل برگزار شد، اظهارداشت: در دیدار با رئیس جمهور مشکلات کارخانه ی پلی اکریل مطرح گردید و ایشان نیز بر حل معضلات و مشکلات کارخانه که بعنوان یک برند برای کشور مطرح است تاکید نمودند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات کارخانه ی پلی اکریل از سه سال پیش تاکنون در شوراهای مختلف استان مطرح است، گفت: در کارگروهی سه نفره مشکلات این کارخانه ی بررسی شد و استفاده از قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور برای رفع مشکلات این مجموعه بعنوان راهکار به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شد.

زرگرپور به مشکلات کارگران و عدم پرداخت حقوق به آن ها اشاره کرد و افزود: مسائل کارگری و پرداخت حقوق به کارگران این کارخانه برای مدیریت استان بسیار مهم و حیاتی است.

رسول زرگرپور ادامه داد: برای مدیریت استان در بخش اقتصادی، آغاز بکار مجدد پلی اکریل و رفع مشکلات این مجموعه در اولویت اول قرار دارد بخصوص که در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم و پلی اکریل از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هیئتی خوب و با تجربه از طرف دولت برای حل مشکلات پلی اکریل انتخاب شده اند، گفت: امیدواریم که با حمایت های صورت گرفته این کارخانه مجدداً با قوت شروع به فعالیت نماید و به دوران شکوفایی گذشته ی خود دست یابد.

وی ضمن اشاره به صبر و متانت کارگران این کارخانه ، برای حمایت و هرگونه کمک در این راستا اعلام آمادگی نمود و افزود: تمام تلاش مدیریت استان بر این است که پلی اکریل به دوران اوج خود بازگردد و مشکلات آن به حداقل برسد.

رسول زرگرپور یادآور شد: همه ی مسئولان باید عزم خود را برای رفع مشکلات جزم نمایند و مدیریت استان حمایت های کامل را برای رفع این مشکلات خواهد داشت و امیدواریم که هیئت اجرایی جدید از بُعد اقتصادی و مدیریت استان از بُعد اجتماعی و امنیتی بتوانند در جهت رفع مشکلات قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با پیگیری موضوع از طریق هیئت اجرائی جدید ، فرماندار شهرستان مبارکه نیز موظف است مطابق قانون و مقررات موضوع را پیگیری و با متخلفان برخورد نماید.

رجبعلی صادقی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع نیز در این دیدار اظهارد اشت: با توجه به پیشنهاد استاندار اصفهان و در چارچوب قانون "حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه های کشور" کارخانه ی پلی اکریل شرایطی را پیدا کرد که بتواند توسط ۵ تن از منتخبین دولت اداره شود.

صادقی با بیان اینکه آقایان بزرگی،کاویان، حاج صادقی و پور سیدی با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت بعنوان هیئت اجرایی جدید کارخانه ی پلی اکریل رسما کار خود را آغاز خواهندکرد، افزود: امیدواریم که با حمایت استاندار اصفهان و ترکیب جدید هرچه سریعتر کارخانه به شرایط خوب خود برسد.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع در پایان با اشاره به اینکه حمایت های بی دریغ استاندار اصفهان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: حمایت ویژه و همه جانبه از هیئت اجرایی برای حل مشکلات این کارخانه ضروری است.

زهرا سعیدی، نماینده ی مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس جمهور، هیئت دولت و حمایت های بی دریغ استاندار اصفهان و صبوری کارگران این کارخانه، گفت: از طرف همه ی مردم شهرستان مبارکه از این حمایت ها تشکر می کنم.

سعیدی با بیان اینکه هیئت اجرایی جدید به دنبال سود، سرمایه گذاری و ... نخواهند بود، افزود: این هیئت تنها به مسائل اجرایی کارخانه و رفع مشکلات می پردازد و امیدواریم که در این مسیر قدم های خوبی برداشته شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.