سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت مشتریان آیفون 7 از شرکت اپل/گوشی‌های ما کجاست؟

طرفداران گوشی های آیفون 7 که بی صبرانه منتظر گوشی های خود بودند، حالا خشم خود را در توئیتر ابراز می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایندیپندنت؛ پس از برگزاری کنفرانس شرکت اپل در سانفرانسیسکو که به منظور نمایش ویژگی های فوق‌العاده آیفون 7 برگزار شد، طرفداران اپل مشتاقانه منتظر آیفون‌های ضدآب با لنز دوگانه و هدفون های بی سیم بودند. برخی از کاربران به قدری از آمدن این گوشی به وجد آمده بودند که از قبل این گوشی را سفارش دادند تا بر طبق وعده اپل در روز عرضه آن به بازار به دستشان برسد.

اما ظاهرا قضیه آنطور که گفته شده بود پیش نرفت و شرکت اپل به مشتریان اعلام کرده گوشی ها با تاخیر 21 روزه به دست مشتریان خواهد رسید.

همین موضوع باعث خشم طرفداران اپل شد به طوری که توئیتر پر از پیام هایی طعنه آمیز و اعتراض آلود به شرکت اپل بابت تاخیر رسید محصول به دست مشتری شد. کاربرانی که خود را برای در دست گرفتن آیفون 7 آمده کرده بودند حالا باید سه هفته دیگر صبر کنند تا گوشی ها به دستشان برسد.

شایان ذکر است تا قبل از این شرکت اپل قول داده بود که گوشی های از پیش سفارش داده شده در روز عرضه اولین گوشی ها به بازار به دست مشتری خواهند رسید ولی حالا با انتشار پیامی اعلام کرد این محصول سه هفته دیگر به دست کاربران می رسد. در ادامه به برخی از توئیت های کاربران خواهیم پرداخت:











انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.