سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات جدید در کشمیر در پی کشته شدن نوجوان 15 ساله با گلوله ساچمه ای

کشته شدن یک نوجوان 15 ساله در کشمیر با گلوله های ساچمه ای نیروهای امنیتی هند، موج جدیدی از تظاهرات را به پا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «ان دی تی وی»، یک نوجوان 15 ساله در تظاهرات معترضان منطقه «هارون» در سرینگر کشمیر در غروب روز جمعه به دلیل اصابت گلوله های ساچمه ای نیروهای امنیتی هند جان خود را از دست داد.

پس از کشته شدن این نوجوان کشمیری، موج جدیدی از تظاهرات در این منطقه به پا شد. در پی آن، در منطقه هارون و مناطق مجاور آن نیز قوانین منع آمد و شد اعمال شد.

بدن بی جان این نوجوان کشمیری در نیمه های شب گذشته از سوی پلیس پیدا شد. آثار جراحت های ناشی از برخورد گلوله های ساچمه ای در بدن این نوجوان وجود داشت. با این حال، پلیس ادعا کرد گلوله های ساچمه ای از فاصله ای دور به سمت معترضان شلیک شده و بعید است منجر به کشته شدن این نوجوان شده باشد.

صبح امروز تعداد زیادی از مردم کشمیر برای تشییع جنازه این نوجوان 15 ساله گرد هم آمدند. نیروهای امنیتی سعی کردند با پرتاب گازهای اشک آور مانع از تجمع مردم شوند. معترضان کشمیری نیز با پرتاب سنگ با نیروهای امنیتی درگیر شدند. همچنین مقامات کشمیر با اعمال مقررات منع آمد و شد در این منطقه تلاش کردند مانع ورود مردم مناطق مجاور به هارون شوند.

با کشته شدن این نوجوان 15 ساله، شمار قربانیان ناآرامی های اخیر کشمیر به 85 نفر رسید.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.