سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالهی: شروع روزهای خوب نوید از گل زنی‌های خوب می‌دهد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به طور حتم با شروع روزهای خوب بازیکنان استقلال گلزنی‌های خوبی را نیز رقم خواهند زد.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص بازی روز گذشته دربی هشتاد و سوم اظهار کرد: روز گذشته بازی متفاوتی را شاهد بودیم چراکه تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت و تا به اینجا بازی‌های خوبی را انجام داده بود و در مقابل بازیکنان ما نیز با توجه به دیدارهای گذشته و با توجه به استرسی که داشتند توانستند یک بازی ایده آل را در برابر تیمی که از هر لحاظ آماده بود برگزار کنند.

وی ادامه داد: البته باید بگویم تیم ما از هر لحاظ خوب و آماده بود و شاید تنها کمی استرس در بازیکنان حاکم بود که با این وجود توانستند تمام توان خود را در مقابل حریفی که در اکثر مسابقات آماده بوده به کار گیرند و ما به همین دلیل است که از دیدار روز گذشته رضایت داریم چراکه با وجود شرایط روانی که در بچه‌ها حاکم بود اما آنها بی نظیر بودند.

عبدالهی افزود: معتقدم بازیکنان ما می‌توانستند بازی روز گذشته را ببرند چراکه چند موقعیت برای گلزنی داشتند و از هر لحاظ آماده بودند تا برنده از میدان بیرون بیایند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صلاحدید کادر فنی قرار است بازیکنان امروز یک ریکاوری داشته باشند تا برای دیدار آینده آماده و با تمام توان به میدان بروند و بهتر است بگویم استقلال در هفته‌های آینده بهتر و بهتر خواهد شد و بازیکنان با گلزنی‌هایشان روزهای خوبی را رقم خواهند زند. از طرفی دیگر روزهای خوب آغاز شده و به همین دلیل در انتظار گلزنی‌های خوب نیز هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.