سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

در سالروز میلاد حضرت امام هادی (ع) بارگاه منوررضوی غرق نوروسرور

در سالروز میلاد دهمین اختر تابناک امامت و ولایت؛حضرت امام هادی النقی(ع)شهر مشهد به ویژه بارگاه منوررضوی غرق در نوروسرورشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع)از دور و نزدیک خود را به حریم مطهر مشهد مقدس نورباران میلاد حضرت امام هادی (ع)امام هشتم (ع) میرسانند تا این میلاد فرخنده را به پیشگاه حضرت رضا(ع) تبریک و شادباش بگویند.

به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن ولادت امام هادی(ع) امروز بیست و هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۱ تا 13 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی به همراه مدیحه سرایی مداحان اهل بیت در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: نشست تدبر در سیره امام هادی(ع) نیز امروز از ساعت ۱۰ تا 11 و 30 دقیقه در دارالقرآن الکریم ،سخنرانی خواهران با موضوع «ذکر فضایل » و «معرفی اهل بیت در زیارت جامعه کبیره»ویژه فرخنده میلاد امام هادی(ع) در دو نوبت قبل و بعد از نماز ظهر و عصر در رواق دارالحکمه از دیگر بر نامه های امروز در حرم رضوی است.

او گفت: همزمان با روز ولادت «جایگاه امامت از منظر امام هادی(ع)» در نشست تخصصی «دین، نشاط، زندگی» توسط حجت الاسلام عباسی در صحن جمهوری اسلامی تبیین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود :هم چنین ویژه بر نامه ها میلاد امام هادی (ع) ویژه عرب زبانان در دارالمرحمه و ویژه اردوزبانان در رواق کوثر بر گزار می‌شود.

جشن شب ولادت دهمین اختر تابناک امامت و ولادت نیز با سخنرانی حجج اسلام سید مهدی میرباقری و محمد جواد نظافت در صحن جامع رضوی و حجج اسلام رضا علی عزیزی و منصور جرجانی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد بر گزار شد.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.