سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

انقلابی عمل کردن یعنی مبارزه با استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوش آنها

امام جمعه دندی گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مبارزه با استکبار جهانی و نوکر حلقه به گوشش آل سعود که یکی از جلوه های آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهارکرد: این تهاجم به قصد برانداختن نظام نوپای اسلامی ایران بود اما به برکت ایستادگی و جانفشانی رزمندگان دلیر و شجاع دشمن نتوانست کاری بکند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی، افزود: یکی از درسهای دفاع مقدس این است که باید توان دفاعی خود را روز به روز افزایش دهیم و از نظر توان دفاع قدرتمند شویم.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از این گفته که باید نیروی های نظامی خود را تعطیل کنیم گفت: آیا شخصی که چنین نظری دارد آماده است یکبار بدون محافظ در جامعه حاضر شود؟

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، اظهارکرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انقلابی ترین افراد بودند که جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند:آل سعود شجره ملعونه است که موجب فتنه در جهان اسلام شده است.

امام جمعه دندی به دیدار مسئولان سرشماری نفوس و مسکن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ارائه آمار صحیح مهم است و برنامه ریزی و تصمیمات بر اساس آمار و اطلاعات انجام می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه مردم باید با مأموران آمارگیری همکاری کنند و اطلاعات خود را صحیح و دقیق در اختیار آنها قرار دهند، اظهارکرد: مسئولان نیز باید در آماردهی دقت بیشتری کنند و از آمار دروغ و آمارسازی پرهیز کنند چرا که دروغ از گناهان کبیره است.

وی با اشاره به جایگاه نماز جمعه و جایگاه مستقل ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه مواضع نظام اسلامی را بیان می کنند و در کنار آن از خدمات همه دولت ها حمایت کرده و مشکلات و نقاط ضعف را نیز گوشزد می کنند.

امام جمعه دندی با انتقاد از اینکه طرح مسائلی چون معاهده AFTF در نمازجمعه نیست، و نماز جمعه فقط محل بیان اخلاق است، گفت: آیا دفاع از عزت کشور، دفاع از استقلال کشور، مبارزه با نفوذ دشمن که براساس عزتمداری است، اخلاق نیست؟

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک دهه ولایت و عید غدیرخم، اظهارکرد: عید غدیر از بزرگترین اعیاد مذهبی است و ولایت پذیری از نشانه های افراد متقی است.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن غدیر در حد چراغانی و برگزاری جشن کار خوبی است اما کافی نیست، افزود: زنده نگهداشتن غدیر به معنای تبعیت از قول، فعل و کردار و رفتار مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است.

امام جمعه دندی با اشاره به روز شعر و ادب پارسی گفت: حفظ زبان فارسی به عنوان زبان رسمی کشور و حفظ زبان مادری(ترکی) لازم و ضروری است.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از کسانی که در گفتار و نوشتار خود از اصطلاحات بیگانه استفاد می کنند، اظهارکرد: این کار نوعی خودباختگی و نشانه نفوذ فرنگی دشمن است.

وی با اشاره به سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاههای صبرا و شتیلا، افزود: این جنایت یکی از فجایعترین جنایات رژیم صهیونیستی است.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.