سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

اساس حکومت جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از غدیر خم

بنیان حکومت جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از واقعه غدیر خم است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ، گفت :انقلاب اسلامی ایران پیوندی قوی با غدیر دارد چرا که اساس شکل گیری حکومت جمهور ی اسلامی ایران بر گرفته غدیر خم است.

خطیب نماز جمعه با بیان این که غدیر خم در دنیای امروز نیز همچنان دشمنان و بد خواهان خود را دارد افزود :برخی با مستند سازی های جعلی به دنبال بی هویت کردن انقلاب اسلامی ایران هستند اما با برخورد هوشمندانه و آگاهانه با این جریان ها می توان جلوی اجرایی شدن نقشه های شوم آنان را گرفت .

نماینده ی ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه همچنین با انتقاد از تناقض درآمارهای نرخ بیکاری استان از مسوولان ملی و استانی خواست تا با تهیه و ارائه ی آمار دقیق، معضل جدی بیکاری جوانان و قشر های تحصیل کرده ی مازندران را برطرف کنند.

آیت الله طبرسی تبلیغات نابجا و فراوان کالاهای خارجی را موجب بی رغبتی تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی به تولیدات ملی کشور دانست و افزود :با مدیریت جهادی و تقویت خود باوری در تولیدمحصولات با کیفیت داخلی میتوان برای تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی تلاش کرد.

وی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس ، 8 سال مقاومت جانانه در برابر دشمان انقلاب اسلامی ایران را تاریخی پر افتخار در حیات جمهوری اسلامی کشورمان دانست و گفت :در سایه رهبر انقلاب راهی را که در پیش گرفته ایم ادامه و خون جوانانمان را پاس خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.