سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سرشماری یکی از طرح ها و برنامه های مهم کشور است

فرماندار اردستان گفت: از ویژگی های سرشماری سال جاری دو مرحله ای بودن و اجرای اینترنتی آن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور در گردهمایی مطلعان محلی سرشماری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان این که همه عوامل شهرستان تمام تلاش خود را صرف هر چه بهتر اجرا شدن طرح سرشماری نفوس و مسکن خواهند کرد تصریح کرد: مقدمات برگزاری صحیح، دقیق و مطلوب این طرح در شهرستان اردستان فراهم شده است.
فرماندار اردستان از ویژگی های سرشماری سال جاری را دو مرحله ای بودن و اجرای اینترنتی آن اعلام و خاطر نشان کرد: صرفه جویی در منابع مالی و نیروی انسانی و آمار به هنگام از خصوصیات این سرشماری است.
وی گفت: این طرح از تاریخ سوم مهر ماه آینده تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی و از 25 مهرماه لغایت 25 آبان ماه سال 1395 به صورت حضوری اجرا می شود و زنگ سرشماری راس ساعت 9 صبح سوم مهرماه در کلیه مدرسه های شهرستان زده خواهد شد.
غیور با اشاره به نقش رسانه ها و وسیله های ارتباط جمعی ضمن تقدیر از خدمات اصحاب رسانه گفت: جراید و رسانه ها می توانند نقش موثری در اطلاع رسانی و تشویق مردم به ثبت نام اینترنتی و ارائه اطلاعات صحیح داشته باشند.
وی نقش دانش آموزان در آگاهی بخشیدن به خانواده ها و همکاری در ثبت نام اینترنتی یاد آور شد و از آموزش و پرورش خواست هماهنگی های لازم در جهت توجیه دانش آموزان در اجرای این طرح را داشته باشند.
رئیس ستاد اجرائی سرشماری نفوس و مسکن اردستان نیز گفت: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان، بخشداران و دهیاران موظف به همکاری با ستاد سرشماری شهرستان خواهند بود.
در این جلسه داوود عامری به عنوان کارشناس سرشماری استان اصفهان و فرهاد حیدری به عنوان معاون فنی ستاد سرشماری اردستان جلسه توجیهی برای مدعوین تشکیل داده و به نقش و تاثیر سرشماری اشاره کردند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.