سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقایی: نتیجه تساوی عادلانه نبود/ قهرمانی با پرسپولیس بهترین خاطره زندگی من است

مربی گسترش فولاد تبریز گفت: قطعا از نتیجه به دست آمده به هیچ عنوان راضی نیستیم گل تیم سایپا شانسی و در دقایق پایانی روی غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آقایی در رابطه با تساوی گسترش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی فوق العاده ای را از خودمان به نمایش گذاشتیم، موقعیت های زیادی هم خلق کردیم که با بی دقتی بازیکنان از دست دادیم و متاسفانه برای چندمین بار است که در دقایق پایانی تیم ما گل دریافت می کند.

وی درباره نتیجه این بازی گفت: قطعا از نتیجه به دست آمده به هیچ عنوان راضی نیستیم گل تیم سایپا شانسی و دقایق پایانی روی غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید،حق تیم ما این بود که در این بازی به پیروزی برسد.

مربی گسترش فولاد تبریز در مسابقه استقلال و پرسپولیس گفت: به هر حال بازی سه امتیاز دارد ، طبیعی است شرایط این مسابقه با دیگر رقابت ها متفاوت است و شرایط جدول به هیچ عنوان در نتیجه بازی تاثیر گذار نخواهد بود.

آقایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در وهله نخست هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند، بهترین خاطره زندگی ام هم از حضور در مسابقات داربی قهرمانی با تیم پرسپولیس است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.