سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازدید هیئت اعزامی کشور صربستان از تالاب بین المللی شادگان

هیئت اعزامی کشور صربستان از تالاب بین المللی شادگان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: این هیئت به تعداد ۲۵ نفر در مهرماه امسال از تالاب بازدید می کنند.

نعمت الله آلبوغبیش در جلسه ساماندهی و ارتقای خدمات سفر این شهرستان با تأکید بر ضرورت و اهمیت معرفی هر چه بهتر و بیشتر تالاب بین المللی و منطقه گردشگری شادگان افزود: هیئت اعزامی از کشور صربستان شامل گروهی متشکل از ۲۵ نفر از هتل داران و فعالان حوزه گردشگری آن کشور و تعدادی از مسئولان استانی است که روز چهارم مهرماه سال جاری از منطقه گردشگری صراخیه و تالاب بین المللی شادگان دیدن می کنند.

وی گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده در جلسه ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان و به منظور معرفی صنایع دستی و تولیدات داخلی، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات شهرستان به ویژه انواع بسته بندی محصول خرمای صادراتی در زمان بازدید در منطقه گردشگری تالاب بین المللی شادگان دایر و راه اندازی خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان ، بر لزوم تسریع در جهت تکمیل پروژه نیمه تمام منطقه گردشگری تالاب بین المللی شادگان و تمهیدات لازم جهت معرفی هر چه بهتر صنایع دستی و تولیدات شهرستان تأکید کرد.

آلبوغبیش افزود: تالاب شادگان بین المللی است و منطقه گردشگری شادگان نیز باید با فراهم کردن زمینه مناسب و تمهیدات لازم به منطقه گردشگری بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.