سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

استان اصفهان تا کنون 26 شهید مدافع حرم داشته است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: استان اصفهان تاکنون 26 شهید مدافع حرم داشته است که 9 تن از این شهدا متلعق به شهرستان خمینی شهر هستند و 3 نفر متعلق به شهرستان درچه بوده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا در نشست خبری کنگره دو هزار و 300 شهید خمینی  شهر و درچه، اظهار کرد: نقش اصفهان در دفاع مقدس بی نظیر و کم نظیر است و قرار بر این شده است که استان هایی که دارای بیش از پنج هزار شهید هستند کنگره برگزار کنند و در کنار آن شهرستان هایی که بیش از هزار شهید دارند نیز می توانند کنگره های استانی برپا کنند.

وی افزود: شهرستان خمینی شهر که متشکل از کوشک، درچه و خمینی شهر است بیش از 2300 شهید تقدیم انقلاب کرده است که این آمار از آمار شهدای 5 استان بالاتر است. این شاخص و عظمت مردم این شهرستان را نشان می دهد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در نیمه اول آبان ماه قرار است اجلاسیه اصلی کنگره ای برگزار شود که در آن رزمایش طریق القدس و نمایش هایی برگزار خواهد شد. این اجلاسیه که با عنوان جهاد برگزار می شود 5 روز ادامه خواهد داشت.

فدا اضافه کرد: یادواره شهدای محله، اقشار و روحانیون به اضافه سرکشی و برگزاری مراسم اجلاسیه با سخنرانی مقامات کشوری و لشکری از اتفاقاتی است که در برگزاری این یادواره شاهد آن خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که برای مکتوب کردن خاطرات شفاهی جانبازان و رزمندگان چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: یک بخش توسط دانش آموزان انجام می شود که آن ها در اردوهای راهیان نور توسط راوی مطلع شده و به نگارش می پردازند. یک بخش در مناطق عملیاتی و با بازدیدها روایت می شود که در آن نقش یگان ها لشگرها نمایان می شود و یک بخش از این خاطرات نیز در همین کنگره ها به رشته تحریر در می آید که از اتفاق در همین کنگره نیز 15 کتاب رونمایی خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان تاکنون 26 شهید مدافع حرم داشته است که 9 تن از این شهدا متلعق به شهرستان خمینی شهر و 3 نفر متعلق به شهرستان درچه بوده اند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
درود بر سپاه