سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوربز: تأخیر در حل مشکل مدل گلکسی نوت 7، چهره سامسونگ را تخریب می‌کند

فوربز در مطلبی نوشت تأخیر در بررسی مشکل انفجار باتری‌های گلکسی نوت 7 به ضرر سامسونگ خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فوربز در مطلبی نوشت: کابوس سامسونگ با انفجار تلفن‌های هوشمند مدل گلکسی نوت 7 ادامه دارد. تازه‌ترین اقدام این شرکت برای رسیدگی به این مشکل، انتشار نسخه‌ای جدید از سیستم‌عامل اندروید برای این دستگاه بوده است. در این به روز رسانی، شارژ باتری دستگاه گلکسی نوت 7 به 60 درصد محدود خواهد شد. با این‌حال، متاسفانه انتشار این به روز رسانی با تاخیر انجام شده است.

مشکل انفجار این تلفن همراه از نوع ساخت باتری آن نشأت می‌گیرد. وارد شدن هرگونه آسیب به سلول‌های باتری و یا وجود نقص در الکترولیت‌های آن، می‌تواند موجب اتصالی و انفجار شود.

شرکت سامسونگ برای جمع‌آوری دستگاه‌های معیوب فراخوانی اعلام کرده است. این شرکت از مشتریان می‌خواهد دستگاهشان را با نمونه سالم تعویض کنند و یا آن را با یک دستگاه "گلکسی اس 7" و یا "اس 7 اج" مبادله کنند.

اما سامسونگ در این برنامه یک مسئله مهم را در نظر نگرفته است. این شرکت نزدیک به 2.5 میلیون دستگاه نوت 7 را به فروش رسانده است. جمع‌آوری این حجم از تلفن‌های همراه نیازمند وجود یک انبار بسیار بزرگ است. همچنین، این شرکت 2.5 میلیون دستگاه نوت 7 سالم در اختیار ندارد تا با نمونه‌های معیوب تعویض کند.

یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ روز سه شنبه گفت: "این مسئله‌ای نیست که بتوان آن را یک‌روزه برطرف کرد. جمع‌آوری دستگاه‌ها بر اساس شرایط بازار در هر کشور و نوع توافق با شرکا و اپراتورها انجام می‌شود. نمی‌توان به صورت دقیق زمان تعویض تلفن‌های همراه را پیش‌بینی کرد." وی افزود شرکت سامسونگ می‌کوشد تا در اسرع وقت به تقاضاها پاسخ دهد.

سامسونگ برای آن دسته از مشتریانی که قصد ندارند تلفن همراه خود را به سرعت تعویض کنند، به روز رسانی نرم افزاری منتشر خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، این به روز رسانی در کره جنوبی در روز 20 سپتامبر (30 شهریور) منتشر خواهد شد.

به روز رسانی‌های اندروید ملزم به صدور مجوزها از سوی سازنده دستگاه و شبکه‌های موجود است و این یک روند زمان‌بر است.

رفع مشکل انفجار باتری‌های گلکسی نوت 7 بر عهده شرکت سامسونگ است. اما روشی که این شرکت به کار گفته است زمان بسیار زیادی به طول خواهد انجامید. این مشکل تلفن‌های گلکسی نوت 7، چهره این شرکت را تخریب خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.