سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

ابلاغ آیین نامه تدوین قوانین در حوزه سازمانهای غیردولتی

آیین نامه تدوین قوانین در حوزه سازمانهای غیردولتی به تشکل ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها ی باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس گروه تاسیس سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور و مدرس دوره آموزشی امروز در گردهمایی اعضای تشکل های مردم نهاد 6 استان کشور در گرگان گفت: تا پیش از این تنها مرجع قانونی برای صدور مجوز برای سازمانهای مردم نهاد آیین نامه ای بود که در سال 84 تدوین شده بود که ابهامات و اشکالاتی داشت.

نصرتی افزود: در راستای رفع این ابهامات و به دستور رییس جمهور پیش نویس لایحه ای آماده شد و در نهایت در 6 شهریور امسال به صورت آئین نامه ای در دولت در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری دولت این آیین نامه به صورت قانونی برای سازمانهای مردم نهاد تصویب و مجلس آن را الزامی کند.

کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان هم گفت: استان گلستان با 213 تشکل مردم نهاد که فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند رتبه اول تعداد تشکل ها را در کشور به خودش اختصاص داده است.

وی افزود : این دوره ها به صورت برنامه ریزی شده در پنج استان تهران، مازندران، گیلان، البرز و استان قزوین برگزار می شود که استان گلستان با توجه به مقام نخست در ثبت تشکل های مردم نهاد به عنوان استان پایلوت و مرکز گروه استانی شمال کشور انتخاب شده است.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.