سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری کارگاه آموزش حسابداری، برنامه ریزی و طرح نویسی

کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی ارومیه و سلماس و اثر بخشی فعالیت های آن بر تولید و ساختار اقتصادی و اجتماعی خانواده برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه آموزش حسابداری، برنامه ریزی و طرح نویسی ویژه ارکان صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان های ارومیه و سلماس خبر داد.

زین العابدین قمری گفت: در این کارگاه آموزشی نمایندگان صندوق ها هر یک طرحی را برای اشتغالزایی اعضاء خود ارائه دادند.

وی با اشاره به اهم فعالیت های زنان روستایی و عشایری در هفته دولت افزود: نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری شهرستان میاندواب به مدت سه روز در روستای گل سلیمان آباد این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان برگزار شد. در این نمایشگاه اعضای ۹ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان شرکت و صنایع دستی و محصولات تولیدی خود را عرضه و به فروش رساندند.

قمری با بیان اینکه صندوق زنان شهرستان های سلماس و ارومیه دومین و سومین صندوق حمایت از فعالیت های زنان است که در سال ۹۰ در کشور ایجاد شده است، ادامه داد: در این هفته کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان های ارومیه و سلماس و اثر بخشی فعالیت های آن بر تولید و ساختار اقتصادی و اجتماعی خانواده به مدت دو روز در محل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.