سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

جشن روز ملی کشتی برگزار شد/اهدای جوایز مدال آوران المپیکی توسط حامی فدراسیون

بانک پاسارگاد تنها حامی تیم های ملی همزمان با جشن روز ملی کشتی هدیه مدال آوران المپیک و کادر فنی مربوط را به حساب آن ها واریز کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مراسم که سه شنبه شب با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان کشتی، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گرشاسبی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، مدال آوران المپیک 2016، جمعی از اعضای کادر فنی و کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک برگزار گردید، دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد که همراه با جمعی از اعضای هیأت مدیره این بانک دراین مراسم حضور یافته بود، هدیه مدال آوران المپیک شامل 140 سکه تمام بهارآزادی برای مدال طلا، 140 سکه نیم بهار آزادی برای مدال نقره ،140 سکه ربع بهار آزادی برای مدال برنز و نیمی از این جوایز برای مربیان کشتی گیران مربوطه در المپیک را به آن ها اهداء نمود.
همچنین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به ازای بالاترین مدال دریافت شده توسط کشتی گیران همانند آن فرد جایزه دریافت کرد، این جوایز همزمان با مراسم جشن روز کشتی و تقدیر از مدال آوران به حساب آن ها واریز گردید و هدیه ای نیز به رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی در المپیک توسط بانک پاسارگاد اهدا شد.
در ادامه این مراسم حسن یزدانی و کیانوش رستمی دارندگان مدال طلای مسابقات کشتی و وزنه برداری المپیک 2016 برزیل نیز یک تندیس کشتی مربوط به پنجاه سال پیش را به پاس حمایت های دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد به ایشان اهداء کردند.
همچنین از کتاب "افتخار در افتخار" به قلم صدرالدین کاظمی، که شرح حال کشتی گیران المپیکی ایران(از سال 1948 تا سال 2012) و حریفان داخلی و خارجی آن ها و همچنین عکس های کمیابی از کشتی گیران را شامل می شود، نیز رونمایی شد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.