سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

سیمای مرکز قزوین راوی «سنگر به سنگر» رزمندگان دفاع مقدس

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین ویژه برنامه ی سنگر به سنگر را در هفته ی دفاع مقدس پخش می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت:این برنامه با هدف گرامیداشت رشادتها، ایثارگریها، فداکاری های نیروهای مسلح و مردم استان در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور، بیان توانمندی های رزمی ـ دفاعی رزمندگان و تبیین نقش نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و گروه های مردمی در دفاع مقدس از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود. 

وی اضافه کرد : این برنامه می کوشد با بیان و نمایش تصاویر و خاطرات دفاع مقدس ، ارتباطی مستمر میان عامه مردم با مفاهیم این دوران بوجود آورد و نسل جوان را با رشادتها و جانبازیهای دلاورمردان ایران اسلامی آشنا کند .

معصومی فر خاطر نشان کرد: این برنامه شامل بخش های مختلفی همچون گزارش های دوران جنگ، پخش تصاویر مستند از سال های دفاع مقدس، گزارش مردمی و مسابقه ی پیامکی است که از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان داشت: برنامه ی تلویزیونی سنگر به سنگر به تهیه کنندگی حسن ناصری در 9 قسمت 75 دقیقه ای از سیمای مرکز قزوین پخش می شود که آغاز پخش آن از 31 شهریور و ساعت پخش از ساعت 21 خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.