سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ارسال محموله صادراتی از گمرک جهرم

نخستین محموله صادراتی از گمرک جهرم هفته آینده ارسال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: درحدود شش ماه است که گمرک جهرم کار خود ر ا به صورت رسمی آغاز کرده و می توان از پتانسیل های این شهرستان توان  برای صادرات کالاهای جنوب استان فارس استفاده کرد.
محمد رضا رضایی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار تن مرکبات و صیفی جات، انجیر مرغوب، زعفران و آویشن به تازگی در جهرم کشت می شود، افزود: محصولات دیگری که از کشورهای خارجی مطالبات زیادی برای خرید دارند در کنار منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی ظرفیت مناسبی به منظور رونق صادرات در شهرستان فراهم کرده است.
وی تصریح کرد:گمرک جهرم فرصت صادرات محصولات را فراهم کرده  که به زودی اولین کانتینر محصولات جهرم از این گمرک صادر می شود.
همچنین رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: گمرک جهرم به عنوان مرکز صادرات جنوب فارس و مکمل گمرک شیراز می تواند به صادرات فارس کمک کند و فعالان عرصه تولید و صادرات می توانند محصولاتشان را از طریق گمرک جهرم صادر و یا نیازهای خود را از طریق این گمرک وارد کنند.
رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه ها ۳۰درصد حاصل از این منبع باید برای تولید و در زمینه صنعت سرمایه گذاری شود که این امر به صورت کامل محقق نشده است.
انتهای پیام/س
برچسب ها: محموله ، صادرات ، گمرک ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.