سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

فرسوده بودن مدارس شادگان

اغلب مدارس شهرستان شادگان فرسوده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: اغلب مدارس این شهرستان متعلق به ۶۰ سال پیش بوده و فرسوده هستند و باید مرمت و بازسازی شوند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی افزود: از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار می دهد باید به نحو شایسته استفاده کامل شود.

وی گفت: هر شخصی درهر پست و مقامی که باشد باید وظیفه خود را برای مردم وجامعه و در راه خدا به نحو احسن انجام دهد.

امام جمعه شادگان افزود: آموزش و پرورش و متولیان این نهاد نقش اساسی و راهبردی در تربیت نیروی مومن، متعهد و کارآمد برای نظام دارند و در این مورد باید تمام همت خود را به کار گیرند.

وی از خدمات ارزنده حاجی زاده مدیریت سابق آموزش و پرورش شادگان قدردانی کرد و گفت: به منظور رشد و ارتقای آموزش و پرورش این شهرستان همکاری و مساعدت لازم با رئیس جدید صورت می گیرد.

حجت الاسلام شرفی در ادامه با اشاره مشکلات مدارس شهر و روستاهای شهرستان شادگان افزود: برخی مدارس وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارند و امیدواریم نگاه ویژه‌ای به این مناطق شود، چرا که باید عدالت در توزیع امکانات و زیرساخت‌های آموزشی در سطح شهرستانها برقرار باشد.

امام جمعه شادگان گفت: درس خواندن در مدارس فرسوده که گاهی اوقات خطر جانی برای دانش آموزان در پی دارد شایسته دانش آموزان شادگانی نیست.

وی ، مدارس را محل پرورش انسان‌های بزرگ و اندیشمند دانست و افزود: مراکز آموزشی باید از بهترین و مجهزترین مراکز یک شهرستان باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.