سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای دو نمایش‌ در هفته‌ پایانی تابستان در حوزه هنری

در هفته‌ چهارم «مهرواره تئاتر ماه» 2 نمایش از استان‌های خوزستان و قزوین در روزهای پایانی شهریورماه در تماشاخانه‌های حوزه هنری به روی صحنه می‌روند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته‌ چهارم از دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» (رپرتوآر تئاتر مراكز استانی حوزه هنری) با اجرای 2 نمایش از استان‌های خوزستان و قزوین از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه- در تماشاخانه‌های «ماه» و «مهر» دنبال می‌شود.
 
بنا بر اعلام برنامه‌های این رپرتوآر، نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» به نویسندگی مشترك علی حیدری و طیبه نیك‌آزاد و با كارگردانی علی حیدری از استان خوزستان از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه، ساعت 18- در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. این نمایش با مضمونی پیرامون دفاع مقدس از مصائب جنگ می‌گوید.
 
همچنین نمایش «خاك شیرین» به نویسندگی حامد مكملی و كارگردانی مرتضی نجفی از استان قزوین نیز از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه، ساعت 19:30- در تماشاخانه‌ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده: شیرین، دختر كُردنشین، بعد از 30 سال هنوز دنبال برادرش - كه در جنگ مفقود شده - می‌گردد ... .
 
خاطرنشان می‌شود هر دو نمایش مورد اشاره، تا روز 30 شهریورماه در تماشاخانه‌های حوزه هنری پذیرای تماشاگران خواهند بود.
 
شایان ذكر است دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراكز استانی حوزه هنری، از 31مرداد تا 16مهرماه 95 به دبیری توحید معصومی در تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.